familieportret

Zo zien onze familieportretten er meestal uit; halve gezichten, dichte ogen, gekke bekken met wiebeltanden (-:

Afbeelding

 

Een tijdje geleden alweer was ik op zoek naar een alternatief voor deze portretten. Ik bedoel, ze zijn best grappig, maar je hangt ze niet zo snel aan de muur.Ook hou ik niet zo van de standaard portretten van de fotograaf…

Vandaar dat ik ons tekende, in een lijstje heb gestopt en tussen de andere familiefoto’s heb gehangen. En daar hangt ie nog altijd! Het wordt misschien eens tijd voor een nieuwe, de kinderen zijn inmiddels al stukken groter!

Afbeelding

De reacties op ons geïllustreerde familieportret zijn altijd enthousiast! Inmiddels heb ik al voor meerdere families, kleinkinderen, samengestelde gezinnen en zelfs een beestenboel, portretten mogen tekenen. Erg blij word ik daarvan! 

Hier zie je daar enkele voorbeelden van:

Afbeelding

 

Heb je interesse in zo’n vrolijk portret? Neem eens een kijkje op http://studiostift.nl/familie-portret/

Leave a Reply

