Be proud!

Logisch dat we in een nieuw jaar vooruit willen kijken; tijd voor nieuwe plannen, intenties & voornemens. Daar was ik ook mee bezig afgelopen december. Ik had het idee dat ik in januari een compleet, fonkelend nieuw plan klaar moest hebben voor Studio Stift. Dat veroorzaakte best wel wat stress…

Tot m’n lief wijselijk zei; kijk ook eens een keertje terug, naar wat je allemaal hebt bereikt het afgelopen jaar. Het is meer dan je denkt. En dat klopte ook! 

Afbeelding

Bij deze dus geen goede voornemens (terwijl ik ze wel heb, ze hangen zelfs boven mijn bureau), maar dankbaarheid voor het afgelopen jaar.

Dingen waar ik (onder andere) dankbaar voor ben en trots op ben;

– Meewerken en meedenken voor Festival Kom Erbij in Eindhoven.

– Het succes van het Ik-kan-tekenen-boek, met als hoogtepunt een vermelding in 101 woonideeën (joepie!)

– Superleuke (web)winkels die mijn producten verkopen (Snailmailshop van Ankepanke, Kidsdinge, Djello, De Boekenwurm en Sjieke Boel)

– De opdrachten die ik kreeg in 2013, en het vertrouwen van de opdrachtgevers!

– De groei die Studio Stift het afgelopen jaar heeft doorgemaakt.

Koester dus de dingen die je bereikt hebt, ben er trots op (het mag!) en borduur er op verder.

Want er liggen ‘n hoop nieuwe kansen en mogelijkheden te wachten in het nieuwe jaar!

Gelukkig nieuwjaar voor iedereen!

 

2 comments

Leave a Reply

