Fake it till you make it!

Nep, namaak en doen alsof, het is aan mij niet besteed. Ik hou juist van echt & eerlijk! Laatst ontdekte ik dat hierop (natuurlijk) uitzonderingen zijn;

Een heleboel plannen en doelen heb ik voor 2014. Ze staan allemaal keurig op een rijtje en hangen aan mijn muur.  Meer naamsbekendheid, mooie portretfoto’s, meer opdrachten, leuke mensen en bedrijven benaderen, het staat er allemaal op.

De volgende stap is DOEN.

Eerste obstakel…

Ik vind het behoorlijk spannend om mezelf en mijn werk te presenteren en te verkopen. Regelmatig vraag ik me af hoe andere ondernemers dit doen, hebben zij die onzekerheden ook? Vandaar dat ik Anneke van Project Postvriend vroeg om met me mee te denken. Zij is voor mij een voorbeeld van iemand die haar dromen op een hele stoere manier najaagt en waarmaakt. Hier zie je wat ik bedoel!

Van Anneke kreeg ik een goede tip; Fake it till you make it. Daar moest ik even over nadenken, zoals gezegd wil ik niet ‘faken’. Maar nu begrijp ik ‘m en ga ik ‘m ook toepassen. Net zolang tot het niet meer eng is (-:

Dus, wil en/of moet je iets doen waar je echt de zenuwen van krijgt;

fake it

Leave a Reply

